Egy blog mindenről ami engem érdekel, és ami így hirtelen az eszembe jut

2008. január 15., kedd

Egy ujabb felkapott tema

Már nagyon vártam, hogy mi lesz a következő felkapott téma a sajtó szemében, de végre valahára megérkezett: A Fiatalkorúak bünözése című egész hetes szenzáció! Értem Én, hogy minig kellenek új témák, s ha úgy nézzük Én sem írhatnék egy ilyen posztot ha a sajtó nem találna mindig új érdekfeszítő témát. Most éppen azért lettek ilyen népszerűek a fiatalkorúak által elkövetett bünőzések, mert szinte egy időben történt két eset is. Az egyik a Román bevándorló aki késelt, s olyan mint maugli vagy esetleg tarzan csak Magyarországon Budapest belvárosában és nem valami vad, zöld dzsungelben! A másik eset nem más, mint a fiatalkorú bokszoló aki (állítolag) úgy megverte az osztálytársát, hogy az később meghalt. Ez nem olyan vicces, de Én nem tudom elképzelni, hogy valaki úgy megüssön valakit - akár többször is - hogy az, az életét veszítse! Megmondta a gyerek edzője is, hogy nem lehet egy ilyen alkatú gyereknek akkorát ütni, hogy betörjön a koponyája, s a későbbiekben meghaljon. Szerintem csak elesett a gyerek és beverhette a fejét. Ráadásul az elkövető azt mondta, hogy "csak" hasba vágta egy párszor! Na mindegy, majd kiderítik a rendes kis rendőrjeink nem igaz!?

Most viszont ahogy nézem a netes híroldalakat, egyre több ilyen esetet látok! Ez eddig is volt; gondolok itt a verekedésekre, s a késelésekre a gyerekek között, de általában a romák vagy a parasztok késelnek!!! Ennyi......

2 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Clever Hungarian írta...

Barátom, Te nagyon amatőr vagy :D

Blogcímkék

Blogarchívum